м. Київ, Редакція від «06» червня 2024 року
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАМОН ПОЛІНА ОЛЕКСІЇВНА, реєстраційний номер облікової картки платника податків: 3571204709, що діє на підставі запису з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2 010 350 0000 00547642 від 24.04.2024 року (далі по тексту іменується – «Виконавець»), пропонує необмеженому колу осіб (фізичних осіб, самозайнятих осіб, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, зокрема, нерезидентів України) (далі по тексту іменується – «Замовник») отримати послуги, передбачені цим Публічним договором (Публічною офертою) про надання послуг по монтажу, ремонту та технічному обслуговуванні приймально-передавальної апаратури домофонних систем (далі по тексту – «Договір», «Публічний договір», «Оферта», «Публічна оферта») у порядку та на умовах, що визначені нижче.
Цей Публічний договір розміщено на Веб-сайті ТОВ «ПАРКТРАНС.ЮА»: https://parktrans.com.ua/ (надалі по тексту – «Веб-сайт»), з яким у Виконавця укладено Договір про співпрацю (партнерство), розміщений у вільному доступі та у спосіб, що забезпечує ознайомлення зі змістом цього Публічного договору кожного окремого Замовника, що звертається до Виконавця.
1. ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ
ПУБЛІЧНА ОФЕРТА — відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України це відкрита пропозиція Виконавця про надання інформаційно-консультаційних послуг з організації транспортних перевезень, і адресована невизначеному колу фізичних осіб та юридичних осіб, укласти цю публічну оферту на нижче визначених умовах про надання інформаційно-консультаційних послуг з організації транспортних перевезень, укладений між Виконавцем та Замовником на умовах Публічної оферти в момент Акцепту Замовником її умов. У разі прийняття викладених нижче умов Договору, згідно статті 642 ЦК України, особа, яка проводить Акцепт (замовлення) цієї оферти, стає Замовником. Акцепт оферти рівносильний укладанню Публічного договору на умовах, викладених в оферті. Виконавець має право в будь-який час на свій розсуд змінити умови Публічного договору або відкликати його. У разі зміни Виконавцем умов оферти, зміни набирають чинності з моменту їх викладення в новій редакції та Веб-сайті Виконавця або заміни на нові умови, якщо інший термін не зазначений Виконавцем додатково.
АКЦЕПТ — повне та безумовне, беззастережне прийняття Замовником умов Публічної оферти, прийняття всіх його істотних умов без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст.ст. 628-633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України. Акцептуючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям умов цього Договору, цін на Послуги та всіх додатків, які є або можуть бути невід'ємними частинами цього Договору.
МОМЕНТ АКЦЕПТУ — будь-яка з наступних дій вважається акцептом цього Договору публічної оферти:
– факт реєстрації Замовника на Веб-сайті Виконавця;
– факт звернення Замовника до Виконавця та оформлення Замовлення Послуг Виконавця;
– оплата Послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цією Публічною офертою;
– письмове (в т. ч в електронній формі засобами електронної пошти або будь-якого іншого зв'язку) повідомлення Замовника про прийняття умов цього Договору на адресу електронної пошти або засобами телефонії визначених на Веб-сайті Виконавця;
– направлення Замовником через Веб-сайт Виконавця, засобами телефонії та/або електронного зв'язку (що визначені на Веб-сайті Виконавця) запиту на отримання Послуг.
– вчинення будь яких інших конклюдентних дій.
СТОРОНИ — Замовник та Виконавець при згадуванні їх разом в цьому Публічному договорі.
ВИКОНАВЕЦЬ — фізична особа-підприємець Мамон Поліна Олексіївна, що надає Замовнику послуги на умовах цього Договору та у відповідності до ст. 633 Цивільного кодексу України.
ЗАМОВНИК — будь-яка фізична особа (в тому числі група фізичних осіб), фізична особа — підприємець, юридична особа, що за власним бажанням звернулась до Виконавця з метою отримання послуг, які надає Виконавець, погоджується з умовами, переліком, цінами та порядком надання таких послуг та приймає умови цього Публічного договору.
ПОСЛУГИ – інформаційно-консультаційні послуги з організації транспортних перевезень, які Замовник замовляє у Виконавця на умовах визначених цим Публічним договором.
ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ – дистанційне консультування та надання необхідної інформації чи документів Замовнику, щодо підбору експедитора, перевізника, водіїв, транспорту (в тому числі спеціального), а також умов та строків перевезень вантажів, прокладення оптимальних маршрутів, послуг логістики, пошуку складських приміщень, допомоги у складанні супровідних товарно-транспортних документів, тощо.
ЕКСПЕДИТОР – компанія або суб’єкт підприємницької діяльності, що займається організацією перевезення вантажів його супроводом (отримання документів, проходження митниці, тощо), а також супроводжує вантаж при транспортуванні та відповідає за його збереження та облік.
ПЕРЕВІЗНИК – компанія або суб’єкт підприємницької діяльності, яка в установленому законом порядку, з використанням належних їй або найманих нею транспортних засобів переміщує вантаж по території України або через митний кордон України або здійснює перевезення товарів, що перебувають під митним контролем, між митними органами на території України.
ЛОГІСТИКА – сукупність організаційно-управлінських та виробничо-технологічних процесів щодо ефективного забезпечення організації руху вантажів, а також вибір найбільш ефективного варіанту забезпечення вантажу в необхідній кількості та вазі, у потрібний час, у потрібному місці з мінімальними витратами.
ТОВАРНО-ТРАНСПОРТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ – комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.
ТАРИФИ – система ставок оплати Послуг, що надаються та встановлюються Виконавцем за інформаційно-консультаційні послуги.
ТАРИФНИЙ ПЛАН – комерційна пропозиція, згідно якої Виконавець надає Послуги Замовнику. Тарифний план передбачає перелік послуг, порядок їх надання, вартість, строк дії (надання послуг) тощо. Види та умови Тарифних планів затверджуються Виконавцем на Веб-сайті, за попередньою домовленістю з Виконавцем, Сторони можуть погодити інші умови Тарифного плану в тому числі його вартість.
АБОНЕНТСЬКА ПЛАТА — передбачений Тарифним планом щомісячний платіж, що повинен на постійній основі сплачуватись Замовником на користь Виконавця за поточне надання інформаційно-консультаційних послуг з організації транспортних перевезень.
ВЕБ-САЙТ ВИКОНАВЦЯ – відкритий для вільного ознайомлення сервіс яким Виконавець користується на підставі Договору про співпрацю (партнерство), публічно доступний для будь яких користувачів та розташований у мережі Інтернет за унікальною URL-адресою: https://parktrans.com.ua/
Всі інші терміни та визначення, що зустрічаються в тексті Договору, тлумачяться Сторонами у відповідності з нормами чинного законодавства України, відповідно до звичаїв ділового обороту і сформованих в мережі Інтернет звичайних правил тлумачення відповідних термінів.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. У порядку та на умовах, що визначені цим Публічним договором, Виконавець, у тому числі із залученням третіх осіб, зобов'язується по завданню Замовника надати послуги з дистанційного консультування та надання необхідної інформації чи документів Замовнику, щодо підбору експедитора, перевізника, водіїв, транспорту (в тому числі спеціального), а також умов та строків перевезень вантажів, прокладення оптимальних маршрутів, послуг логістики, пошуку складських приміщень, допомоги у складанні супровідних товарно-транспортних документів, тощо, а Замовник зобов’язується прийняти надані Виконавцем послуги та здійснювати оплату.
2.2. Виконавець має право залучати до надання послуг передбачених цим Договором третіх осіб, залишаючись при цьому відповідальним за дії таких осіб перед Замовником.
2.3. Послуги можуть бути надані як у разовому форматі, так і у щомісячному супроводі. Формат послуг визначається Сторонами за взаємною згодою шляхом домовленостей та переговорів.
2.4. Шляхом оплати Замовником послуг Виконавця, передбачених цим Публічним Договором, Замовник підтверджує, що він ознайомлений та погоджується з його положеннями, чинними на момент оплати, та зобов’язується їх виконувати незалежно від наявності/відсутності в замовленні підпису Замовника.
2.5. Інформаційно-консультаційні послуги надається Виконавцем Замовнику, щодо організації транспортних перевезень вантажу на підставі чинних положень Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.97р..
3. ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Для отримання інформаційно-консультаційних послуг за цим Договором Замовник повинен звернутись з замовленням до Виконавця за допомогою електронних засобів зв’язку або безпосередньо через сервіси доступні на Веб-сайті Виконавця або шляхом здійснення акцепту, що передбачено умовами цього Договору.
3.2. Під час звернення Замовник зобов’язаний надати Виконавцю наступні відомості:
- персональні дані, які ідентифікують особі (паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- документи, які посвідчують його господарську діяльність (у разі її провадження Замовником);
- документи, які підтверджують повноваження представників Замовника;
- контактні дані (телефон, E-mail);
- відомості про вантаж (вид, характеристика, кількість, вага, маркування);
- адреси навантаження та розвантаження вантажу;
- дозвільні та інші документи на вантаж.
3.3. Якщо Виконавцю необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у Замовника. У разі ненадання необхідної інформації Замовником, Виконавець не несе відповідальності за можливі недоліки первинних документів та інших документів, що складаються в процесі виконання умов Договору.
3.4. Замовлення на організацію перевезення вантажу, повинно містити всю необхідну інформацію про вантаж (найменування, одиницю виміру, кількість, розміри, вагу, артикули та штрих-коди, тощо). У разі відсутності необхідних даних, Виконавець не несе відповідальності за можливі наслідки під час надання ним інформаційно-консультаційних послуг.
3.5. Виконавець не перевіряє та не несе відповідальність за цілісність, робочий стан (будь-які технічні характеристики) вантажу Замовника.
3.6. Розглядати заявки та звернення Замовника в терміни, які передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
3.7. Обсяг та строки додаткових послуг визначаються окремими зверненням чи заявкою Замовника, які подаються засобами електронного зв’язку визначеними на Веб-сайті Виконавця.
3.8. Строки надання послуг можуть бути подовжені у випадку настання форс-мажорних обставин чи обставин непереборної сили, які не залежать від волі Виконавця.
3.9. За умови відсутності претензій викладених у письмовій формі від Замовника до першого числа наступного за поточним місяця, інформаційно-консультаційні послуги за цим Договором вважається надані належним чином та в повному обсязі та не потребує підписання актів наданих послуг.
3.10. За фактом надання послуг з організації перевезення вантажу Замовника, Сторонами можуть при необхідності складатися відповідні первинні документи (акти наданих Послуг, журнали та ін.), що підписуються Виконавцем або його представником та Замовником або його представником. У разі неможливості підписання Акту з боку Замовника, Виконавець має право скласти односторонній Акт, при цьому підтвердженням належного надання Послуг Виконавцем є відсутність претензій Замовника щодо якості надання послуг.
3.11. Замовник, який виявив після приймання послуг, недоліки, які не могли бути усунуті при звичайному способі приймання (приховані недоліки), зобов'язаний сповістити про це Виконавця в розумний термін при їх виявленні.
3.12. У разі встановлення Виконавцем факту наявності недоліків у наданих ним інформаційно-консультаційних послугах, термін усунення виявлених недоліків становить до 10 календарних днів залежно від складності усунення недоліків.
3.13. Згідно з умовами цього Договору, Виконавець встановлює наступний графік надання ним послуг з організації перевезення вантажу Замовника з 09:00 до 18:00, кожного дня, крім вихідних (субота, неділя) та офіційних святкових днів, у разі зміни графіка роботи відповідні повідомлення публікуються на Веб-сайті Виконавця.
3.14.Правила консультування. Протягом оплаченого періоду надання інформаційно-консультаційних послуг Замовник, окрім основних послуг, може звернутися до Виконавця за усною консультацією або наданням письмових відповідей. Запитання можна поставити за допомогою засобів зв’язку, які вказані в цьому Договорі, на Веб-сайті Виконавця або відомі особисто Замовнику. Якщо у Замовника виникає запитання, він має право поставити їх Виконавцю. Питання повинно мати чітке формулювання та за необхідності супроводжуватися документами на вантаж або іншими необхідними документами.Кількість питань не обмежена.
3.15.Тематика питань обмежена діяльністю Замовника та охоплює такі сфери організації перевезення вантажу, щодо:
- предмету транспортних операцій (вантажних, багажних, рефрижераторне, тощо);
- різновиду перевезення вантажу (міжміське, міжрегіональне, міжнародне);
- розміру вантажу (великогабаритний, малогабаритний, негабаритний)
- виду транспорту (автомобільний, залізничний водний, змішаний, тощо);
- транспортної характеристики вантажу (сухий або наливний вантаж);
- періодичності перевезення (регулярні або нерегулярні перевезення);
- порядку проходження кордону (перевантажувальні і безперевантажувальні перевезення);
- виду транспортно-технологічної системи (контейнерні, поромні, ліхтерні, рол-керні);
- виду завершення перевезення (сусідські, транзитні, кільцеві);
- виду сполучень (прямі, непрямі: ламані з декількома перевізниками, із перевідправкою за одним або декількома договорами перевезення);
- складу учасників перевізного процесу (здійснювані виробником товару , продавцем або покупцем, замовником товару, перевізником-посередником);
- місця здійснення перевезення (всередині країни та/або на території інших країн);
- логістики та побудови оптимальних маршрутів;
- оформлення товарно-транспортних документів;
- інші питання узгоджені з Виконавцем.
3.16. Відповідь надається Замовнику усно або надсилається протягом 48 годин з моменту надходження питання. Даний момент визначається часом, визначеним Сторонами під час приватної розмови або зазначеним в електронному повідомленні, або зазначеним в електронному листі.
3.17. Якщо питання надійшло у вихідний або святковий день, а також у неробочий годинник – до 09:00 або після 18:00 (у п'ятницю – після 17:00), обчислення терміну починається з 09:00 найближчого робочого дня.
3.18. Якщо закінчення терміну підготовки відповіді посідає вихідний чи святковий день, і навіть на неробочі години, термін переноситься на відповідний час найближчого робочого дня.
3.19. Термін підготовки відповіді може бути збільшений, якщо:
- питання поставлене без належної конкретизації;
- питання потребує вивчення заповнених документів – як уніфікованих, і нетипових;
- потрібне вивчення доданих документів;
- в одному запиті міститься кілька запитань;
- направлено кілька запитів паралельно (у разі початком відліку терміну для підготовки відповіді вважається час відповіді питання, що міститься у раніше створеному запиті);
- питання потребує поглибленого аналізу нормативних документів;
- питання має загальний характер;
- питання задане щодо нетипової ситуації, яка не врегульована чинним законодавством України;
- Замовник заперечує думку Виконавця.
3.20. Про збільшення терміну підготовки відповіді на запитання Виконавець надсилає повідомлення Замовнику (усно або за допомогою електронних засобів зв’язку).
3.21. Відповідь надсилається електронним листом у відповідь на електронний лист Замовника або будь-яким іншим відомим Виконавцю засобом зв’язку з Замовником.
3.22. Замовник має право використовувати отриману в рамках консультації відповідь виключно при ухваленні рішень, пов'язаних з його господарською діяльністю та безпосередньо пов’язаних з перевезенням його вантажу, без права публікації чи іншого поширення та використання.
4. ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Надання інформаційно-консультаційних послуг з організації транспортних перевезень здійснюється за плату, відповідно до цін та тарифів, які встановлені та розміщені на Веб-сайті. Вартість щомісячного надання послуг на постійній основі, оплачуються Замовником у відповідності з тарифними планами, які встановлені та розміщені на Веб-сайті Виконавця.
4.2. Оплата вартості інформаційно-консультаційних послуг Виконавця здійснюється на умовах 100% попередньої оплати до початку надання Послуги..
4.3. Замовник може здійснити оплату за послуги, які надає Виконавець (в тому числі за додаткові послуги), обраного Тарифного плану та будь яких інших платежів передбачених цим Договором наступними способами:
- банківською карткою Visa або MasterCard на Веб-сайті, за допомогою технічних засобів, які надаються технічними можливостями Веб-сайту та належною юридичною особою, що виконує функції інтернет-еквайєру на підставі відповідної угоди з Виконавцем;
- банківським переказом на підставі виставлених Виконавцем рахунків, через каси банків на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний у реквізитах цього Договору або на Веб-сайті Виконавця.
- банківським переказом через інтернет-сервіси банків (приват24, Монобанк, тощо) на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний у реквізитах цього Договору або на Веб-сайті.
4.4. Під час будь-якого способу оплати Замовник обов'язково зазначає: призначення платежу (оплата за організацію перевезення вантажу), ПІБ або назву Замовника.
4.5. Замовник самостійно відповідає за правильність здійснених ним платежів та коректності призначення платежів, стосовно оплати послуг.
4.6. Розмір цін за послуги може бути збільшена Виконавцем в односторонньому порядку в зв’язку зі зростанням загального індексу інфляції, збільшенням прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати, зростанням цін на комплектуючі вироби (обладнання) та інших факторів, які впливають на ціноутворення в сфері господарської діяльності, яку провадить Виконавець.
4.7. Розрахунки за цим Договором здійснюється в національній валюті України – гривні у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою оплати є дата зарахування коштів на поточного рахунку Виконавця.
4.8. Усі банківські та/або платіжні комісії Замовник сплачує самостійно.
4.9. Датою оплати є дата зарахування коштів на рахунок Виконавця.
4.10. За згодою Сторін допускаються інші форми розрахунків, які не заборонені чинним законодавством України.
4.11. Замовник без дозволу Виконавця не має право передавати третій особі свої права та обов’язки, які надані йому цим Договором.
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Обов’язки Виконавця:
5.1.1. Надавати інформаційно-консультаційні послуги відповідно до умов та в строки визначені цим Договором;
5.1.2. Надавати роз’яснення з питань, що виникають у Замовника в зв’язку з наданням йому інформаційно-консультаційних послуг;
5.1.3. Забезпечувати можливість Замовнику приймати участь у наданні інформаційно-консультаційні послуги, виборі Перевізника, Експедитора, водіїв, транспортних засобів, якими буде виконуватись перевезення вантажу, складських приміщень, маршрутів тощо, у порядку визначеному умовами цього Договору;
5.1.4. Здійснювати пошук засобів та способів для організації перевезення вантажу Замовника, дистанційно консультувати, а також надавати необхідну інформацію чи документи Замовнику, здійснювати підбір експедитора, перевізника, водіїв, транспорту (в тому числі спеціального), а також умов та строків перевезень вантажів, прокладення оптимальних маршрутів, послуг логістики, пошуку складських приміщень, допомоги у складанні супровідних товарно-транспортних документів
5.1.4. Надавати послуги особисто та/або із залученням третіх осіб, залишаючись при цьому відповідальним в повному обсязі перед Замовником за надання інформаційно-консультаційних послуги;
5.1.5. За необхідності надсилати на адресу Замовника (або в інший передбачений цим Договором спосіб) первинні документи про сплату коштів за надані послуги;
5.1.5. Надсилати на адресу Замовника (або в інший передбачений цим Договором спосіб) супровідні товарно-транспортні документи, якщо такі будуть перебувати у Виконавця;
5.1.6. Усувати (без додаткової оплати Замовником) недоліки, допущені з вини Виконавця при виконанні ним своїх зобов’язань згідно умов цього Договору;
5.1.7. Дотримуватись режиму на Об’єктах, де зберігається або може зберігатися вантаж при його перевезенні, правил техніки безпеки та пожежної безпеки;
5.1.8. За бажанням або заявкою Замовника ознайомлювати з умовами та вимогами Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом (зі змінами) затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України №413 від 03.06.2019 року. Надавати консультаційну допомогу Замовнику з питань перевезення вантажу Замовника;
5.1.9. У разі виникнення обставин, що унеможливлюють або ускладнюють надання послуг, негайно інформувати про це Замовника з метою узгодження подальших дій.
5.1.10. Забезпечити збереження персональних даних та конфіденційної інформації, до якої відноситься в тому числі інформація, що стала йому відома у зв’язку з укладенням / виконанням цього Публічного договору та / або стосується предмету Договору, окрім випадків, визначених чинним законодавством України.
5.1.11. Зобов'язання сторін щодо персональних даних та конфіденційної інформації не поширюються на загальнодоступну інформацію або інформацію, яку Замовник розкрив до факту її розкриття Виконавцем.
5.2. Права Виконавця:
5.2.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги відповідно до умов цього Договору;
5.2.2. Запитувати та отримувати від Замовника всю необхідну інформацію та документи, для належного надання інформаційно- консультаційних послуг щодо організації перевезення ватажу Замовника.
5.2.3. Відмовити Замовнику в наданні інформаційно-консультаційних послуг у разі порушення Замовником покладених на нього обов’язків згідно з цим Договором або додаткових послуг, щодо яких Сторони дійшли або не дійшли згоди;
5.2.4. Повністю або частково призупинити надання послуг у разі неможливості надання послуг у зв’язку з технічними або іншими об’єктивними причинами;
5.2.5. Самостійно встановлювати ціну та вартість послуг та інші умови їх надання шляхом розміщення відповідної інформації на Веб-сайті Виконавця;
5.2.6. В односторонньому порядку змінити розмір ціни та тарифів за інформаційно-консультаційні послуги у випадках та на умовах, передбачених цим Договором;
5.2.7. Виконавець має право без узгодження із Замовником залучати третіх осіб для виконання своїх зобов’язань за цим Договором.
5.2.8. Виконавець має право за погодженням з Замовником залучати підрядні організації та/або третіх осіб-партнерів (суб’єктів підприємницької діяльності) з правом надавати окремі послуги Замовнику щодо перевезення чи зберігання його вантажу, приймати на свої рахунки платежі від Замовника, тощо;
5.2.9. На свій розсуд здійснювати підбір та заміну фахівців для надання Послуг за цим Договором, які необхідні для організації перевезення вантажу Замовника;
5.2.10. На відшкодування, відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору, завданих йому збитків у разі настання таких з вини Замовника;
5.2.11. Вимагати від Замовника оплатити вартість фактично наданих послуг, у разі дострокового розірвання цього Договору;
5.2.12. Вносити зміни до цього Публічного договору шляхом їх розміщення на Веб-сайті Виконавця;
5.2.13. Ініціювати перегляд умов та порядку надання інформаційно-консультаційних послуг у разі відхилення від погоджених обсягів діяльності;
5.2.14. Зберігати та обробляти персональні дані Замовника, отримані в процесі надання послуг, відповідно до вимог чинного законодавства України;
5.2.15. Інші право передбачені чинним законодавством України.
5.3. Обов’язки Замовника:
5.3.1. Оплачувати послуги Виконавця у розмірі, порядку та на умовах, передбачених цим Договором;
5.3.2. Дотримуватись діючих на момент замовлення Послуг правил, розпоряджень та процедур Виконавця відповідно до яких будуть надаватись інформаційно-консультаційні послуги;
5.3.3. До початку надання Послуг надавати на вимогу Виконавця необхідну інформацію та документи на вантаж, необхідну для виконання зобов'язань за цим Договором, така інформація та документи можуть надаватись Замовником у вигляді паспорту вантажу;
5.3.4. Своєчасно надавати Виконавцю інформацію, необхідну для надання послуг: дату, час поїздки, власну контактну інформацію або контактну інформацію представника Замовника, точну адресу звідки буде здійснюватися транспортування вантажу, погоджувати з Виконавцем маршрут за яким буде здійснюватися перевезення вантажу, кількість, розміри та вагу вантажу, визначати представників, які будуть діяти від імені Замовника під час перевезення вантажу;
5.3.4. У разі постійної співпраці в подальшому своєчасно повідомляти Виконавця про зміни характеристик вантажу, шляхом надання Виконавцю актуальної інформації та документів на такий вантаж;
5.3.5. Виконувати умови та дотримуватись рекомендацій Виконавця щодо організації перевезення вантажів під час надання інформаційно-консультаційних послуг;
5.3.6. Передавати вантаж Експедитору, Перевізнику чи водію з маркуванням, що дозволяє його ідентифікувати;
5.3.7. Поставляти вантаж в упаковці, яка забезпечує його зберігання в умовах транспортування або складського зберігання без пошкоджень, відповідно до вимог для кожного окремого виду вантажу в рамках надання інформаційно-консультаційних послуг;
5.3.8. Своєчасно оформлювати та підписувати всі необхідні супровідні товарно-транспортні документи для організації перевезення вантажу;
5.3.9. Ознайомлюватись з технологією та режимом роботи складу, якщо такий був запропонований Виконавцем в рамках надання інформаційно-консультаційних послуг;
5.3.10. В разі виникнення суперечностей забезпечувати власну присутність або присутність свого законного представника при прийомці або відвантаженні вантажу на складі або місці, яке сторони погодять для зберігання вантажу;
5.3.11. Забирати зі складу весь вантаж, підписувати всі необхідні супровідні документи та проводити повний розрахунок з підрядниками, яких знайшов Виконавець для організації перевезення вантажу Замовника;
5.3.12. Надавати Виконавцю інформацію про вартість вантажу, а за необхідності вартість кожної окремою одиниці вантажу, у випадку ненадання Замовником такої інформації та виникнення спірних питань Замовника з Експедитором, Перевізником. Водієм чи зберіганням вантажу на складі, вартість одиниці вантажу, визначається Сторонами у розмірі 1 (одна) гривня;
5.3.9. Сприяти Виконавцю у здійсненні ним своїх обов'язків за цим Договором;
5.3.10. Не втручаючись в господарську діяльність Виконавця.
5.4. Замовник має право:
5.4.1. До закінчення надання інформаційно-консультаційних послуг на підставі письмової заяви відмовитись від їх надання Виконавцем. При цьому сплачені кошти за фактично надані послуги, Виконавцем поверненню не підлягають;
5.4.2. Контролювати фактичний обсяг та якість інформаційно-консультаційних послуг, що Виконавцем;
5.4.3. Вимагати від Виконавця надання інформації про статус вантажу, який перевозиться або зберігається у третіх осіб, які були залучені для організації перевезення вантаж за посередництва Виконавця;
5.4.4. Переносити за погодженням з Виконавцем строки надання інформаційно-консультаційних послуг щодо організації перевезення вантажу Замовника;
5.4.5. Замовник має право в рамках дії цього Договору звертатися до Виконавця з усними та письмовими запитами, що стосуються виконання Замовником умов Договору або процесу надання послуг, здійснювати контроль за виконанням Виконавцем своїх зобов'язань. Відповіді на письмові запити надаються Виконавцем усно або за допомогою листування з використанням електронної пошти або месенджерів;
5.4.6. У разі відмови Виконавця від виконання зобов'язань за цим Договором або недотримання Виконавцем термінів надання Послуг за цим Договором, крім випадків, передбачених умовами цього Договору, Замовник має право на призупинення дії цього Договору або його дострокового розірвання на умовах визначених цим Договором;
5.4.7. У разі незгоди зі зміною Виконавцем цін та тарифів на надання інформаційно-консультаційних послуг, розірвати цей Договір з обов'язковим листовим сповіщенням Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів до введення таких цін тарифів. У разі відсутності письменної заяви Замовника про розірвання договору зміна тарифів вважається погодженою;
5.4.8. Порушення Виконавцем термінів надання послуг вважатиметься безпідставне прострочення узгоджених строків надання послуг зі сторони Виконавця. Не вважається недотриманням термінів надання Послуг, якщо таке прострочення настає в зв’язку з:
- порушення Замовником строків передбачених п. 5.3.1. цього Договору;
- наявністю об’єктивних обставин, які не залежали від волі сторін та були невідомі сторонам на момент укладання цього договору;
- внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин, у т.ч. внаслідок військового стану в Україні);
- у випадку, якщо Замовник попередньо проінформований Виконавцем про затримку надання послуг через будь-які обставини і сторони погодили новий термін надання послуг;
- у випадку, якщо прострочення виникло в зв’язку з діями або бездіяльністю Замовника, надання Замовником недостовірної чи неточної інформації та документів;
- у випадку, якщо прострочення надання послуг виникло в зв’язку або внаслідок роботи органів державної влади, місцевого самоврядування, судів усіх інстанцій або інших фізичних та юридичних осіб, від дій яких залежить надання послуг Замовнику;
5.4.9. Вимагати відшкодування завданих Замовнику збитків у випадку порушення Виконавцем умов Договору;
5.4.10. Подавати Виконавцю пропозиції, заяви, скарги щодо інформаційно-консультаційних послуг, які надає Виконавець згідно умов цього Договору.